bilder från tåssjö

nu kommer bilderna från tåssjö, äntligen, haha.
inlägget från tåssjö hittar ni här.


sociala?


emil och jolina(:


hahah, oskar och petronella på g!


emil gillar sin dvd, haha.


petronella och jolina!


fanny und petronella! (har egentligen bilder på fanny som jag tycker
skulle vara roligt att lägga ut, men jag är snäll)


emil, anton och rasmus!


jolina har kul åt en sak..


... medans anton roar sig på eget håll! haha ;)


:)


nu får det räcka med bilder, för jag orkar inte lägga ut fler. haha.

puss,
/elvira ♥


Kommentarer
Postat av: petronelladencoolaste

så söt man kan vara på alla bilderna -.-

2009-12-02 @ 14:35:37

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0