hemma från tåssjö

hej på er! idag kom man då hem från tåssjö :).
det har varit roligt. det finns faktiskt inte mycket mer att säga, haha. det hände inte mycket, eller i alla fall inget speciellt, dom flesta bara yrade runder och sånt, men det gillar vi! skaaarpt :D haha jaja, vi gjorde inte så mycket på dagen förutom att då yra runder ungefär HAHAHA. fast vi spelade pingis och gick ut och sånt också(y)

men sen så på kvällen satt vi först på vårt rum (som jag, petro, jolina, fanny och hanna skulle sova i. fast vi sov aldrig där hah), och pratade och sånt. sen så kom vi in på skräckfilmer i detalj och det gillades kanske inte jätteskarpt :o HAHA men ja, sen så yrade alla runder lite till och vid klockan 10, tror jag, så åt vi typ korv med bröd. mysigt värre haha. det var nog då efter vi körde leken, typ "blinkleken" hette den ;)

sen vid 12, när vi egentligen skulle lägga oss, så satte sig typ några i sofforna i matrummet, och sen kom det ganska många och satte sig. sen bestämde vi oss för att sova där under natten! och plötsligt låg alla i ganska konstiga ställningar i soffan, men bekvämt var det :D
och ja, sen vid 1 eller halv 2 började jag somna, och sen vaknade jag hela tiden haha. kanske för att alla var grymt högljudda, men det gjorde egentligen inget för jag ville inte sova ;b. men vid typ 3 eller 4 tiden så vaknade jag till på riktigt och då hade ganska många redan lagt sig på golvet på madrasser så jag klämde in mig däremellan typ. haha. sen somnade alla vid... 5 kanske? ;)

och dagen efter var det inte så mycket skillnad från dagen före, haha.
jag tror inte att någon orkat läsa detta? för det finns verkligen inget intressant med texten egentligen haha.. men ja, somsagt ni får faktiskt leva md mig :D

bilder från tåssjö kommer imorgon, för nu måste jag verkligen äta och sen sova. det blev ju inte så mycket sömn inatt haha ;b

puss&godnatt,
/elvira 


Kommentarer
Postat av: Arvid :D

Haha ni verkade ju ha kul xD ;)



ps. jag läste att :D (stolt)

2009-11-26 @ 21:37:47
Postat av: Anonym

Haha ni verkade ju ha kul xD ;)



ps. jag läste allt :D (stolt)

2009-11-26 @ 21:38:20
Postat av: petronelladencoolaste

det är bara att säga att vår klass är lixom allra bäst:D

2009-11-27 @ 19:12:43

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0