TORSDAG 4 MARS

Ååh vad jag tycker om torsdagar! Det är i och för sig den dagen vi går längst i skolan, men vi har bara fyra lektioner; al-tid, bild, hemkunskap och spanska. Dessutom är de lektionerna dom roligaste, så det är därför skoldagen blir så bra :D


RANDOM BILD.

Och om idag; allt var ungefär som det brukar på torsdagar. Vi började då med al-tid, försökte göra klart mitt helvetes so-bildhäfte, men det kom ingen vart. Sen hade vi klassråd en stund, vi planerar ett disco med klassen så vi har egentligen mycket att prata om.. men där kom vi inte så långt heller ;d. Jaja, sen bild, fick mvg på mitt porträtt av Elin, YAAY :D!
Haha sen så var det lunch, sen hemkunskap, där jag fick chansen att visa mina matlagningsskills, *host*! Och efter det var det spanska, och sen så slutade vi. Dagen går alltid så snabbt på just torsdagar!

Och för dom som bryr sig ännu mer, så var jag med Elin sen efter skolan en stund, trevligt värre! Sen skulle hon på match, och jag stack hem. Nu i eftermiddag har jag försökt mig på att göra läxor, särskilt so-bildhäftet... men det gick inget vidare. Får göra det imorgon. Jag ser en mycket rolig helg framför mig.. -.-

Jaja, nu ska jag duscha, och sen bänka mig framför Gossip Girl säsong 1! Love it love it ! ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0