TISDAG/ONSDAG ♥

Här kommer en del bilder från the lovely tisdag/onsdag, som tillbringades med Elin och även med Elin och Beata på onsdagen ☺

ENJOOOY

TISDAG



Kockarna themselves!




Resultatet! (Känns som om jag alltid gör thailax, HAHA, men det är så att vi hade bestämt att göra thailax sedan länge och jag bara tränade upp mig i helgen, haha)


Sedan krängde vi upp oss lite, helt okej !


Och så "Hitta Nemo" på det!

ONSDAG

PÅVÄG!


Men hej, tja, tjo, hallåjjajajajaa.




FRAMME I MALMÖÖ :D


Elin försökte smälta in så bra som bara möjligt!

   

                                     ↓




Och sen joinade Elin och Beata oss :D




THAI MAT (y)


Ballong-begravning (?)...


Vad som köptes (y)


Och påväg hem :(


TACK FÖR DAGEN TJEJER OCH TACK FÖR TISDAG/ONSDAG ELIN ♥

/ elvira

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

Sv: ja, rätt lik iaf ;)



yay! Malmö, Skånes bästa stad :D

2010-03-11 @ 22:13:47
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0