PRAOVECKA DÅDÅ

Sorry för dålig uppdatering... men jag orkar verkligen inte! Och jag vet inte alls vad jag ska skriva... kan ju inte sitta och skriva om varenda jävla dag, från morgon till kväll, för så pisskul är inte mitt liv. Jaja skriver då och då helt enkelt (:

Och för övrigt är det praovecka denna veckan. Jag och Elin praoar hos idrottsläraren på Errarp, var lite skeptisk först men det har varit riktigt kul hittills faktiskt!
I måndags gjorde vi typ ingenting, och inte igår heller typ, men idag höll vi i TVÅ egna lektioner, för tvåorna... haha den första gick nästan åta helvete. Fast den andra gick faktiskt jättebra, dom var aslugna och satt och lyssnade så fint så, i jämförelse med den första gruppen! Hahah jaja skönt att det är över iaf. Imorgon är det bara en massa lektioner (som vi lyckligtvis inte ska hålla i) och på fredag följer vi med tvåorna till badhuset haha. Ganska chill ändå ;).



Och nu ska jag gå och duscha, sen hämta Linas kvällsbok. Och sen sova, jag är lite trötter :(


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0