NY MÅNAD, NYA TAG

För det första säger vi grattis till Elin som fyller 15 år och därmed är byxmyndig, tillåten att köra moppe och tillåten att cykla UTAN HJÄLM! :D Haha, jaja iaf, grattis så mycket, jag älskar dig! ♥

Och nu är det mars, vilket betyder vår! Inte för att det riktigt känns som det ännu, jag menar minusgrader på våren - inte okej! Men jaja, all snö börjar ju försvinna så det tar väl inte lång tid förrän värmen kommer och sommaren börjar komma fram ☺
Jaja iallafall, nu är det ny månad och det blir nya tag!



Och dagen idag har bara bestått av skola, nästan. Efter skolan blev det stan med berra, trevligt trevligt, och därmed fixade jag praoplats. Lindéns blir det, haha.
Sen när Elin skulle på konfa så gick jag hem till en viss födelsedagsgris och lämnade en liten present, som jag hoppas blev uppskattad :D



Ha det naaajs!

Kommentarer
Postat av: evelina

Fin blogg du har :)

skönt med ny månad! Närmare våren

2010-03-03 @ 21:54:02
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: eeelajn

haha tack elvira :D

och presenten var bäst ever!

jag älskar dig (LL)

2010-03-04 @ 16:26:53
Postat av: emmy

nog inte galet cool bild haha :).<3

2010-03-04 @ 20:07:46
URL: http://emmynerheims.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0