GLADER MEN TRÖTTER

Hej på alla, kom nästan precis hem från en lååång dag på jobb... okej, det var bara fem timmar, men det kändes som mer. Kom in folk 24/7, fedt jobbigt. Vi köpte mat klockan 12, kunde inte börja äta maten förrän en timme senare. INTE okej! Men jaja, annars var det kul ☺



Och nu är jag riktigt trött. Ska bli skönt med en hemmakväll, bara sitta och se Melodifestivalen och äta mörk choklad (som jag ska börja göra istället för att äta godis *tummen upp*). Var ju på disco igår, HAHAHA. Vi och alla nollor :D
Haha nejmen jag och min klass höll i ett disco, först för 0-3 sen för 4-7, wohoo(y). Och det var faktiskt riktigt kul, även fast det blev segt på slutet eftersom vi hade varit där sedan klockan 4, haha. Jaja, det blev iallafall lyckat och vi hade ju kul, och bilder kommer kanske, om Julia skickar till mig sen någon gång! ;D

Jaja, nu så ska jag gå och duscha eller något sånt. Så vi hörs ;)


Kommentarer
Postat av: petronellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahahahhahah vår klass är crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

2010-03-13 @ 18:02:21

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0