Vad VILL dom mig?!

Tror ni inte att jag har gått in på Facebook, letat upp vart man gör så att de inte skickar e-post om allt och sedan kryssat av alla små dumma rutor och sen känt en sån oerhört frihet att jag äntligen skulle få slippa alla dessa tråkiga mejl från dom? Men ändå sitter dom och skickar mejl om att "hon har blivit väl med han" och "någon har bjudit in dig till denna gruppen". VAD ÄR DERAS PROBLEM?
Vem vill egentligen få sin inkorg fullsmockad med deras meddelanden som innehåller information som man ändå kommer att få när man loggar in på deras hemsida? Bara att sitta och titta på vilka grupper folk har bjudit in en i är jobbigt. För att inte ta upp farmville-gift förfrågningar, usch ;o


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej, nu ska jag sluta klaga men ja.. behövde få det ur mig lite, liksom, haha :b
I've got some serious problems.

godnatt på er!
/elvira


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

håller med! man får typ 20 mejl från fisbok varje dag -.-

2010-02-05 @ 21:33:27
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0