Back on track!

Sorry för baaad update. Jag har ärligt talat glömt bort min blogg totalt.
Ska bli duktigare för dom som bryr sig(:



Nu är det ju så att skolan uppehåller mig med läxor bara för att jag råkade vara i sälen förra veckan. Matteprov i måndags, det kom lite plötsligt om man säger så. Inte precis så att jag har råpluggat algebra i sälen. Provet gick cepe också. Greeeeat.
Och i och med att vi har cirka fyra olika läxor tills imorgon så borde jag sluta skriva här nu, stänga ner internet och resten, och stänga av datorn. Får se hur det blir med det. Det är inte precis så att jag verkligen vill sitta och umgås med matteboken, engelska-häftet och blodomloppsfaktan.

Nu ska jag i alla fall göra något annat, kanske läxa ändå. Iiisch :(

puss,
/elvira

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

fin bild elvira ^^

2010-01-21 @ 20:14:05
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0