100104

Shiiit, rubriken ser helt fail ut? Som ett varonummer eller något. Haha ;d

Fjärde dagen av året, wow... jaja idag bestod dagen av att jag vaknade, gick ut och blev fottat av Olivia och sen stack vi till min farmor och farfar. Kusinerna var också där, kul att träffa dom! :D Och vi var där i princip resten av dagen. Vid.. halv 5, halv 6 (?) stack vi hem. Och efter det gjorde jag inte mycket, spelade teve spel (liv, liv, liv) och läste lite ur eclipse. Ovanligt, haha. Om ni ville veta så har jag nästan läst ut den(y)
Imorgon blir det en runda till Malmö för att se om laptopen finns kvar. Isf ska jag köpa den, wohoo :D
puss
/elvira ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0