typ, fredagsmys!

nu sitter jag här och ska snart sova. jolina och petro stack för ett tag sedan, och elin lite innan.
kvällen började med att elin kom hem till mig, sen kom också petro och jolina hit :) trevligt värre tycker jag. vi satt typ vid datorn, gick ut lite och sen började vi se på "julfritt" (varför vi såg den vet jag inte, haha). men så mådde elin inte bra, så hon stack hem. då var klockan typ runt 22.00 tror jag, och sen efter ett litet tag så stack jolina och petro också. tack för ikväll tjejer!♥
det blev dock inga bilder, som jag och elin från början hade pratat om haha. lite synd faktiskt :(
men jaja, imorgon blir det bara att ta det lugnt, fast jag måste plugga en del också. typ tre prov nästa vecka, det gillas inteinteinte!

puss&godnatt 
/elvira


fick bli en gammal bild. haha den enda på oss alla fyra ;)


Kommentarer
Postat av: denbästa

hahhahaha sexything!

tack för igår ♥

2009-11-28 @ 10:04:00
URL: http://elinwetterup.blogspot.com
Postat av: petronelladencoolaste

tack själv bruden ♥!

& så söt man kan va på bilder ju.

2009-11-28 @ 18:37:05

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0