söndagar är dumma i huvudet

tjenatjena, idag började dagen klockan 11 med högmässa men konfan. det var tråkigt haha. men jaja.
efter det stack jag till stationen för att ta ett tåg 12.04 (jag fick tillochmed gå tidigare från högmässan, som tur var gick jag mitt i nattvarden så det var inte pinsamt). jag skulle ta tåget till hbg för att jobba på tehuset. det var rätt kul. helt okej i alla fall.

jobbade från halv 1 till halv 4, och sen efter det när jag slutade så sprang jag till knutpunkten för att hinna med tåget 15.45. när jag kom dit fick jag reda på att det inte gick nåt tåg då.
jag blev gaanska sur, men jag visste att det gick ett 16.04. men när jag kollade det så gick det inget tåg förrän 16.34. ni förstår inte hur sur jag blev! när jag sedan kollade i min tågtidtabell, så visst, det stod där i att de gick 45 och 04 på måndagar - fredagar. usch. söndagar suger.

men ja, jag tog en buss 16.10. nackdelen var att buss från hbg till ängelholm tar typ 50 minuter. iiinte okej!
så kom jag tillslut till ängelholm och så gick jag på julskyltningen till ungefär 7, men elin, beata, hilda, petro, clara&jolinadenbästa såklart :) fast man gick inte alla samtidigt så ofta. trevligt vare iallafall, tack tjejer för en kul eftermiddag!
men nu ska jag nog sova. har pluggat halva kvällen så jag är trött.

PUSS
/elvira

Kommentarer
Postat av: petronelladencoolaste

tack själv tjejen (:♥

men det var jolina också ♥

2009-11-30 @ 15:27:11

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0