new moon, äntligen!

kom hem från bion nästan precis!
var där och tittade på new moon,
och shit som jag har längtat!

hihihi jag var då där tillsammans
med elin, elin, olivia, fanny och
ebba! trevligt värre var det ☺



och filmen ska vi ju inte snacka om!
den var ganska bäst
ni vet ju twilight? den är ganska olik
boken om man säger så, men new
moon fick med nästan allt, på ett
väldigt väldigt väldigt bra sätt(y)
det är sånt vi gillar!

men nu ska jag inte sitta här och sitta,
för jag ska ner och kolla på idol :D
PUSS♥ /elvira


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

WIHI! Jag får hjälpa dig med designen sen :D

2009-11-20 @ 23:45:05
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0