hemma från julmarknaden!

hemma från julmarknaden i hembygdsparken nu då! jag stod där från tolv till halv fyra somsagt, och shit så ont jag har i ryggen nu ;o! och ni anar inte hur jobbiga vissa var ibland! typ någon tant som tog en pepparkaka utan att betala, nån sur gubbe som tyckte nåt var för dyrt, och sånt. blöööh.
menmen, jag tjänar ju på det i alla fall. jag vet fortfarande inte hur mycket, men ja.. haha ☺

och nu i eftermiddag blir det inte så mycket. tänkte mest sätta mig och titta på teve ett tag, vad annars ska man göra? det händer precis ingenting på varken bilddagboken eller facebook ;d.
men sen ikväll blir det nog göra något med nellie,elin och emma! sen tror jag att vi skulle sova över också, trevligt värre!

så ja, ha det bra tonight för det ska jag! :D
PUSS /elvira ♥




Kommentarer
Postat av: denbästaaaa

hahaha det var f1 kul juuuu (:

2009-11-23 @ 18:23:54
URL: http://elinwetterup.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0