goodmorning s a t u r d a y

vaknade typ halv tio idag, ganska skönt. somnade rätt sent igår, typ halv två tror jag. inte lika skönt.
jag brukar annars tycka om att vakna vid typ halv nio, och att liksom känna att man har hela dagen framför sig, hahah :)
jaja i alla fall så blir det nästan bara plugg idag. somsagt så har vi ungefär tre prov nästa vecka, me do not like!
fast ikväll blir det nog bio med petronella, elin, jolina och olivia (jag vet inte om det var fler eller färre personer, för jag fick precis reda på det), och vi ska se på 2012. trevligt värre!

men nu ska jag börja plugga, fast jag ska först in på msn.
för er som ville veta ;)

vi hörs,

/elvira


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-11-28 @ 11:32:24
URL: http://idahelens.blogspot.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0