femtioelva prov, intekul

ja, nu är klockan kvart i fem och jag har inte börjat plugga på något prov ännu. ganska sorgligt med tanke på att vi har så grymt mycket läxor och prov nu! på onsdag är det so-läxa, fredag matte-läxa, no prov den förste, so prov... blööh jag dör ;o.
men jaja, i alla fall, idag så cyklade jag då först till skolan. ganska jobbigt faktiskt, eftersom mitt cykelhjul vinglar som en get på ett snöre. det gör att hela cyklen skakar haha, och så typ bromsar den ibland? hmm inte kul...
men ja, sen kom jag till skolan och allt var frid och fröjd.
haha drömma kan man ju ;).
somsagt så har vi femtioelva prov och läxor och det dödar mig fullständigt. men idag var det ganska chill måste jag erkänna, eftersom vi inte gjorde så mycket. vi hade engelska, svenska, so, lunch, matte och sen idrott. fast idrott tycker vi inte om. i alla fall inte bip test -.-

oj nu blev inlägget ganska långt, men jag har inte precis tvingat någon att läsa det heller. ni får leva med mig :)
+ ingen träning ikväll. somsagt; prov, prov, prov...

PUSS
/elvira


random bild, haha

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0