blandad lördag

hej på er, känns som att jag väldigt ofta skriver inlägg om dagen i sista minuten? haha...
men ja, i alla fall. dagen idag.. blev inte riktigt som planerat. dagens planer var egentligen;

  • plugga
  • plugga
  • fotta lite
  • bio

det blev istället;

  • datorn
  • hem till elin
  • fotta
  • plugga väldigt lite, haha
  • hem till pim med da familia. där stannade vi gaanska länge ;d

haha, känns som om det blev lite ändringar. menmen, det blev ju faktiskt roligare, förutom att det inte blev någon bio då :(
tog i alla fall lite bilder med elin idag. fräsigt på högsta nivå! bilder kommer lite längre ner. finns även bilder snart på elins blogg får vi hoppas! tack för idag elin! ♥

och imorgon blir det först högmässa med konfan, sen gå runder lite kanske på julskyltningen och vid 1 tar jag tåget till hbg. skriver mer imorgon! (+ att bilderna från tåssjö kommer då också.)

puss&godnatt på er,
/elvira ♥






Kommentarer
Postat av: denbästaaa

hahahaha

jag älskar vissa av bilderna asså!

jo dom kommer imorgon på min blogg 2 (:

tack själv elviiiiis ♥

2009-11-29 @ 00:52:02
URL: http://elinwetterup.blogspot.com
Postat av: tyraaa

sweeta tjejs! ;)

2009-11-30 @ 16:16:38

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0