dan före dan före dopparedan. redan?

känns lite som.. en vecka kvar? haha något sånt iaf.


snyggast in da world

för övrigt har jag inte mycket att berätta. dagen idag var såhär;
jag gick upp, halv 9 åkte jag&mamma till hennes jobb. jag jobbade till halv 1, sen stack jag till jolina. sen var jag med henne, elin och petro. det var trevligt. jag fick en julklapp av jolina, hon fick en av mig. asfina båda två tycker jag(y). aja tack för eftermiddagen små vänner. halv 6 stack jag hem. nu ska jag pynta mitt rum.
det snöar och det gillar jag mycket!

puss,
/elvira


Kommentarer
Postat av: petronelladencoolast

tack själv my friend:D♥

&bilden gillas sådär gaaaaaaaaanska mycket:)

2009-12-22 @ 20:18:21
Postat av: denbästayouknow

tack själv bruttan ♥:)

men kan inte hålla med om att den killen på bilden är speciellt snygg faktiskt ;d heeeeeeeeeeeehe

2009-12-23 @ 00:35:31

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0