☺ saker jag gillar ☺

för att jag har tråkigt
för att ingen ändå bryr sig
för att jag gillar det ;).


JULEN
ååååh finns det något bättre? när man riktigt ser hur det blir mörkare ute och ändå ljusare, för man tänder typ alla ljus man hittar därhemma. man börjar klä saker i rött, man äter pepparkakor, dricker julmust och allt känns bara så mysigt. sen själva julafton ska vi inte snacka om, julklappar kan ingen motstå!

FRAPINO
den bästa saken som man kan dricka. seriöst.
så enkelt var det (:

ROLIG HUMOR
jag bara älskar när folk har rolig humor. eller sjuk humor, korkad, galen, knäpp, spelar ingen roll. men bara sån humor som får en att vilja lägga sig på golvet och bara asgarva allt vad man pallar, som på filmer typ. haha.
inget äkta asgarv utan rolig humor, och asgarv älskar vi skarpt.

SLUTA TIDIGARE
man blir, eller iaf jag blir, sån jätteglad ifall det är sista lektionen för dagen i skolan, man är astrött och slutar rätt sent, och så säger läraren, typ en kvart eller tjugo minuter innan man ska sluta, att man får gå hem. vet inte varför jag blir så glad av det, men det blir jag verkligen. haha.


puss på er,
/elvira ♥

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

frapino <3 hade inte kunnat leva utan det.

2009-12-08 @ 22:39:32
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0