rätt dålig uppdatering, haha

känns lite som om det har varit dålig uppdatering. jag ska bli bättre på det, imorgon ska jag skriva om hur det har varit under julen, och bilder kommer :D


dagen idag då; jag vaknade ganska tidigt, och så stack jag till hbg med bärra :D men smarta som vi är så kom vi till hbg när allt var stängt, haha, så vi stack till väla! där var vi ett tag och sen stack vi hem till mig och fottade och såg på teve! sånt liv har vi, but we like it ;) tack för idag elin ♥ (bilder kommer från idag!)
men jaja, nu sitter jag hos elin med henne och beata, och jag ska sova här. vi har precis sett avatar på bio, den var faktiskt bra :). men jag är inte riktigt den personen som älskar "action-filmer" med en massa bombning och skjutning och sånt, det är så tråkigt! kanske därför jag somnade under 2012, haha.

godnatt på er,
/elvira

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0