precis sett 2012!

nu har jag nästan precis kommit hem, jag och hilda tog den sista bussen som gick för idag. panik om vi hade missat den haha ;b
jag, hilda och elin såg 2012 på bio ikväll. den var faktiskt väldigt bra, den hade typ allt, men den kunde bli lite rörig och sånt ibland. och det hände ganska mycket, vilket var positivt ibland och negativt ibland, haha. men överhuvudtaget så var den bra, fast jag somnade HHAHA, men jag var faktiskt bara sjukt trött ;o tack för kvällen tjejer :)♥



_________________________________________________________________________________________

och förutom det så har jag bara varit i skolan, sen efter skolan direkt till hbg för att jobba och sen direkt till bion då. hah
nu är jag precis lika trött som innan, så jag ska ta och lägga mig snart tror jag.

puss på er!
/elvira♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0