och nu...

..är jag på konfan, och typ victoria, pauline och gunnar sitter och glor på vad jag skriver. inget liv säger jag bara :) haha. och victoria tittar inte bara, hon försöker förstöra inlägget. inte kul. hon påstår att jag är barnslig; hon verkar inte ha sett hon själv. hahaha. men jag tycker om henne ändå. ibland ☺

men jaja, dagen idag; först var det skola. ganska tråkigt, + att vi hade spanska prov. inte kul...
sen efter skolan stack jag till konfan. där var det roligast! HAH särskilt mattan ;d
och nu sitter jag här. alla har gått typ, och jag sitter kvar för att min mamma kommer nån gång. fast jag vet inte när haha. och det sorgliga är att nu börjar det komma annat, främmande folk? läskigt :o
men nu tror jag att jag ska gå och ringa mamma. jag känner för att komma hem nu x)


och när jag kommer hem, så ska jag se gossip girl! missade det i söndes, så jag spelade in, och nu blir det hem och se det, melove♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0