mac eller pc?

nu är det såhär att jag hade tänkt skaffa en laptop. min pappa kommer att bidra till hälften men han ger högst 3000 kronor. sen får jag jobba ihop resten genom att jobba.
och nu är dilemmat såhär; ska jag skaffa en mac för 10 000 spänn genom att tjäna 7000 kronor själv, eller skaffa en vanlig pc för cirka 6000 kr och betala 3000 kronor själv?
eller   ?
finns ju fördelar med båda. mac är dyrare men samtidigt bättre. mycket bättre ;d. och snabbare, och dom är finare haha. samtidigt är ju pc billigare, finns ju snabba&fina såna också.
mac eller pc, mac eller pc, mac eller pc, mac eller pc?

Kommentarer
Postat av: nelllllllllllie

PLAYSTATION 7 FORTFARANDE

2009-12-30 @ 00:53:29
Postat av: M I K A E L A

mac behöver inte vara bättre lilla elvira ;)

2009-12-30 @ 14:23:17
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0