lucialopp-hbg-källan

hej på er!
just nu har jag grymt mycket träningsvärk, jag uuundrar varför? kanske för att vi sprang 6 kilometer idag? hmm..
haha men jaja, idag var det då lucialoppet i skolan, ett 6 kilometers lång slinga vid hembygdsparken. inte kul. hah men jag gick för det mesta, ångrar att jag inte joggade lite mer så att jag fick en bättre tid, men jaja nu är det över, fett skönt. och dessutom kommer det ju ett lucialopp nästa år ;)
direkt efter det var det snabbt hem till elin och duscha, haha sen snaaabbt till stationen för att ta tåget till hbg! i helsingborg jobbade jag från 13.15 till 15.45 ungefär, jeppjepp och sen tog jag tåget till ängelholm. och sen bar det av till källan, där jag, hilda och elin stod och packade matkassar och sålde lussebullar&glögg(y) haha. efter det var det en uppvisning på lingvallen och sen cyklade jag hem och nu sitter jag här! ska snart packa, göteborg imorgon ju! :D

puss,
/elvira :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0