live från göteborg!

nu sitter jag på ett hotellrum någonstans vid avenyn i göteborg. här är rätt så mysigt, och det har snöat, ännu mysigare!
snart ska vi gå mot liseberg, för att gå på julmarknaden där. det är också mysigt tycker jag! fast jag är riktigt trött, vi har liksom gått runder i göteborg stad i en massa massa affärer. men vi ska inte vara på liseberg så länge, så jag klarar mig nog. dessutom, somsagt, så är det mysigt ju ;)

och en sak; jag hittade inte gina tricot någonstans på stan i göteborg! w00t liksom? och vi gick ändå runt rätt  långt tyckte jag... ;o haha.
och imorgon blir det nordstan hela dagen! wihoo :D

vi hörs ikv, (för vi har med laptopen och här finns internet,)
/elvira(:

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0