ingen julkänsla!

det är så hemskt! i början av denna månaden hade jag värsta julkänslan, men nu så sitter jag här och har typ glömt att det är julafton imorgon, *suck*. att snön håller på att försvinna gör inte saken bättre ;s. fett mysigt väder igår eftermiddag, varför måste snön gå bort nu?



jobbat idag då, grymt ont i ryggen nu. men jaja, jag fick lön idag så jag är happiiii! efter jobb så mötte jag elin och ebba på stan, så gick jag med dom i.. typ 10 minuter, haha, men det var lite sådär ganska småtrevligt ändå ;). sen stack jag hem.
och nu ska jag slå in ett paket och sen läsa eclipse. jag är fortfarande kär i twilight böckerna btw. särskilt de på engelska!

pusssar
/elvira

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0