idolfinalen is overrr

nu var det tydligen så att erik vann idol! jag är inte förvånad, man anade det för länge sedan haha ;) men ärligt talat, har lyssnat på finallåtarna för båda nu, och jag tyckte nog att calle sjöng den bäst, även fast jag inte gillar honom.. hah men om man inte tittar på honom så låter det väldigt bra :D
men jag tycker det var rättvist att erik vann ändå. han sjunger ju bra och han är sån scen-van eller så,
verkar det som iaf. fast jag tycker fortfarande att tove skulle vunnit! eller rabih, omg mysigast röst eller vad?


här är finalbidragen, vem tyckte ni sjöng den bäst? ;)

calle...



...eller erik?(:



puss&godnatt,
/elviraaaaa

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0