god morgon

känns som om jag har varit lite smått dålig på att uppdatera! som t ex i göteborg, när jag skrev innan liseberg; "vi hörs ikv!". haha jo det blev ju så...

men jaja, det var trevligt i gbg måste jag säga, första dagen gick vi mest på stan och handlade julklappar och sånt, på kvällen var det liseberg (jag vann faktiskt ett gosedjur! *stolt*). sen nästa dag blev det nordstan all day ;). gillas!
köpte inget förutom julklappar,blöööö. men snart, väldigt snart, är det julafton och då får man en massa nytt hehe :D

igår hände inte så jättemycket, eller ja skola, sen hem till elin en liten runda, sen hem och så hade jag glömt nycklar så jag satt utanför mitt hus och frös i typ en kvart, sen gick jag till min granne, ringde mamma sen morfar, gick upp till honom, lånade nycklar, spraaang hem, bytade om (och då var klockan cirka fem över halv 6), sprang upp till morfar igen kvart i 6, så skjutsade min morbror mig till fotbollen några minuter senare, och jag hann precis till fotbollen :D haha.
men nu måste jag skynda skynda skyyynda mig, för snart ska jag möta petronella&jolina!

PUSSSSSSS
/elvira


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0