at victoria's!

nu sitter jag hos victoria. väldigt trevligt, eftersom jag
inte varit med henne sedan... evigheters evighet ;o haha.
vi har inte hunnit göra så mycket, elr jo vi har sett ice age 3, aaaasnice!
+ att victoria, för första gången sen hon fick sin laptop, har använt sin webcamera
grattis till dig gumman, haha.

och lite senare blir det väla med elin. ska kolla julklappar, till andra och till mig själv hehehee.
men nu ska jag och victoria kolla film. så mycket liv har vi två HAHA! men jag älskar dig ändå vickan.

vi hörs ikv,
/elvira ♥







                                                                                                                  väldigt gammal bild, hhaha.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0