091231 nu då!

klockan har slått över 00.00 nu så det betyder att det är sista dagen av 2009... o m g .......
men jaja, nu sitter man här med elin som är stolt över att dagen innan nyår ha rullat runder på en boll. hon är normal. gillar henne ändå :) hah vi har tagit bilder nu ikv, och käkat pannkakor. hon ska "sova" hos mig inatt, andra gången wiihaa(y)
och resten av dagen bestod av att jag vaknade hos bärra, stack iväg vid kvart i 9 för att jobba och sen jobbade jag till halv 2, åt med familjen i hbg, och sen tog jag närmsta buss till väla. där gick jag runder och gjorde inget vettigt med elin, klara, hilda och emma. tack för en kul dag! <3

men nu ska jag redigera bilder som jag och elin tagit. kommer kanske bilder sen ;)
puss, /elvira


bilden är gammal som gatstenen i kina men det gillar vi


Kommentarer
Postat av: denbästayouknow

hahahahaaaaaaaaaaahahahahahah

vi har kul and we like it!

nu ska jag nog rulla vidare (y)

tack för idag/kväll/natt och jag tackar för imorgon också ;)

älskar dig! ♥

2009-12-31 @ 00:29:22
Postat av: petronelladencoolaste

gatstenen i kina? jaja jag gillar dig fast du har små konstiga ordspråk

hehe♥

2010-01-01 @ 02:43:33

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (ingen annan kommer se den utom jag)

URL eller din bloggadress:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0